טיולי אופניים במצפה רמון

אם טיולי אופניים בדרום אז טיולי אופניים במצפה רמון

טיולי אופניים במכתש רמון היא כמו חנות צעצועים ענקית לרוכבי האופניים, כל כך הרבה אופציות רכיבה בכל סוגי הקושי וכושר, מאפשר לכל אחד להרגיש נוח במקום בו הוא נמצא ולמצות את הפוטנציאל האישי ברמתו.

ישנם מסלולי טיולי אופניים במצפה רמון למשפחות וכן לרוכבי אופניים מנוסים.

המסלול מתחיל במלון קלאב רמון ומשם למכתש.

טיולי אופניים במצפה רמון משלבים נוף מרהיב וצבעוניות מדהימה לאורך כל הדרך, הרוכבים נחשפים לתופעות טבע ייחודיות, סיפורים היסטוריים והמון מורשת.

מלון קלאב רמון מחכים לכם בסיום המסלולים  עם ארוחה חמה, פינוקים ואטרקציות.

במלון קלאב רמון תוכלו להתארח בחדרים מעוצבים כפריים וכמובן ארוחות עשירות ומלאות לאורך היום.

טיולי אופניים בדרום נהיו טרנד בשנים האחרונות בשל יופיו של המדבר, חשוב להבין שאחד הדברים החשובים שצריך לקחת בחשבון כאשר מתכננים טיולי אופניים בדרום ועל אחת כמה וכמה טיולי אופניים במצפה רמון, זה לאן חוזרים אחרי הרכיבה.

איכות הרכיבה וההשפעה על תוצאות הרכיבה, תלויה ברובו ברוכב, אך אי אפשר להתעלם משעות השינה יום לפני, איכות השינה והמקום בו תתארחו לפני ואחרי הרכיבה.

טיולי אופניים בדרום או טיולי אופניים במצפה רמון, מתחילים ומסתיים במלון קלאב רמון.

את טיולי אופניים במצפה רמון יש לעשות בחלקו עם אופני שטח, יש שיגידו שלרכב על אופניים זה לרכב על אופניים ולא משנה אם הם שטח או כביש, אבל מה שחשוב זה להבין שטיולי אופניים במצפה רמון משלבים יכולות מאמץ שונות בשל העליות והירידות המרובות במסלולים.

מלון קלאב רמון משלב טיולי אופניים בדרום ותצפיות במצפה רמון שרק מי שביקר במלון יבין על מה מדובר, ערבי כוכבים במחזה נדיר והמון אחווה.

טיולי אופניים במצפה רמון מאפשרים לכל אורחי מלון קלאב רמון ליהנות מאטרקציות שונות ומגוונות בכדי לסגור חוויה אחת גדולה, בין אם משפחתית, קבוצתית או זוגית .

לתיאום לינה לאחר טיולי אופניים במצפה רמון / טיולי אופניים בדרום

יש לפנות בטלפון:  08-6586107 או באימייל: cafejon10@gmail.com

ותזכרו טיולי אופניים בדרום אז טיולי אופניים במצפה רמון