טיולי שטח למשפחות

טיולי שטח למשפחות – מלון קלאב רמון

טיולי שטח למשפחות מאפשר רגע אחד איחוד אמיתי בליבו של המדבר במצפה רמון.

משפחות רבות מחפשות את הזמן הזה לאסוף את כל הזרועות שלה למקום אחד ולציין כל כך הרבה דברים טובים שקרו בדרך ולא מצאו את הזמן להיות בהם.

לשבת בחיק הטבע המדברי ולהקשיב לרוח הנושבת מעל ראשנו מבלי להיות שבוי במטלות הבית ומשימות החיים ועדיין לבלות אותם עם בני משפחה.

מלון קלאב רמון מארח משפחות כאלו שרוצים להתארח במלון עצמו וליהנות מאטרקציות שונות, או טיולי שטח למשפחות שמאפשרות תצפית מהר גמל על מכתש רמון, נסיעה לאזור חציבת השיש של מצפה רמון ואז תצפית על משפחות בדואיות משבט עזזמה.

טיולי שטח למשפחות יכלול הסבר מפורט על חיי הבדואים במדבר, נסיעה לטיילת פסלים, ירידה לתוך המכתש, טיול רגלי בהר המנסרה ואחר כך נסיעה מרתקת בתוך נחל רמון.

טיולי שטח למשפחות כולל רכבי 4X4 והטיול ייערך כ4 שעות פלוס מינוס תלוי בדרגת הקושי של משתתפי הקבוצה .

ישנה אפשרות לטיול חד יומי, טיולי שטח למשפחות במכתש מלווה במדריך ובסיומו ישנה נסיעה הביתה באוטובוס מרוכז או כל אחד עצמאי.

קבוצות יכולות להיות עד 42 אנשים כולל חדרים במלון וארוחות, טיולי שטח למשפחות מלווה יל ידי מדריך מוסמך והמון היסטוריה וידע, אנחנו מאמינים שטיולי שטח למשפחות מייצר אנרגיה ואהבה מדברית המתאימה את עצמה לדרום.

ישנה גם אפשרות אחרי טיולי שטח למשפחות להגיע למלון קלאב רמון להתרווח ולפגוש אותנו בארוחת ערב מפנקת ובחדרים כפריים של המלון.

החדרים של המלון בעיצוב כפרי והשירות אישי ומשפחתי, מלון קלאב רמון מנוהל על ידי משה מזרחי והוא דואג לכבד את אורחי המלון בתחושה ואווירה כפרית מדברית מהשורה הראשונה.

טיולי שטח למשפחות אינם טיולים רגילים והדבר שבולט ברובם הוא הגיבוש המתהווה בכל פעם מחדש, המשפחתיות מקבלת מקום כבוד והחוויה שווה הכל.

לתיאום טיולי שטח למשפחות כולל לינה

יש לפנות בטלפון:  08-6586107 או באימייל: cafejon10@gmail.com

ותזכרו טיולי שטח למשפחות זה מתחיל ומסתיים במלון קלאב רמון